Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Condizioni di utilizzo e trattamento dei dati
Continue
x
e-Learning - UNIMIB
  • Home
  • My Media
  • More
Listen to this page using ReadSpeaker
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Italiano ‎(it)‎
 Log in
e-Learning - UNIMIB
Home My Media
Percorso della pagina
  1. Medicine and Surgery
  2. Single Cycle Master Degree (6 years)
  3. Odontoiatria e Protesi Dentaria [H4602D - H4601D]
  4. Courses
  5. A.A. 2018-2019
  6. 3rd year
  1. Internato in Day Hospital Odontoiatrico 1
  2. Summary
Insegnamento Course full name
Internato in Day Hospital Odontoiatrico 1
Course ID number
1819-3-H4601D064
Course summary SYLLABUS

Course Syllabus

  • Italiano ‎(it)‎
  • English ‎(en)‎
Export

Obiettivi

Avvicinare lo studente al trattamento dei pazienti rischio

Contenuti sintetici

Partecipazione al trattamento di pazienti a rischio

Programma esteso

Partecipazione al trattamento di pazienti a rischio

Prerequisiti

nessuno

Modalità didattica

tutoraggio clinico

Materiale didattico

lezioni

Periodo di erogazione dell'insegnamento

25ore

Modalità di verifica del profitto e valutazione

frequenza

Orario di ricevimento

lunedì 800-900

Export

Aims

Bring the student closer to treating risk patients

Contents

Participation in the treatment of patients at risk

Detailed program

Participation in the treatment of patients at risk

Prerequisites

none

Teaching form

clinical mentoring

Textbook and teaching resource

lezioni

Semester

25hours

Assessment method

frequence

Office hours

monday 800-900

Enter

Key information

Field of research
NN
ECTS
2
Term
Annual
Activity type
Optional
Course Length (Hours)
2
Degree Course Type
6-year single cycle Master Degree

Staff

    Teacher

  • GP
    Gianluca Porcaro

Students' opinion

View previous A.Y. opinion

Enrolment methods

Manual enrolments

You are not logged in. (Log in)
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle
© 2025 Università degli Studi di Milano-Bicocca
  • Privacy policy
  • Accessibility
  • Statistics