Skip to main content
If you continue browsing this website, you agree to our policies:
  • Condizioni di utilizzo e trattamento dei dati
Continue
x
e-Learning - UNIMIB
  • Home
  • Calendar
  • My Media
  • More
Listen to this page using ReadSpeaker
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Italiano ‎(it)‎
You are currently using guest access
 Log in
e-Learning - UNIMIB
Home Calendar My Media
Percorso della pagina
  1. Psychology
  2. Master Degree
  3. Psicologia Sociale, Economica e delle Decisioni [F5112P - F5106P]
  4. Courses
  5. A.A. 2021-2022
  6. 1st year
  1. Laboratorio di Metodologia - Esperienze di Ricerca
  2. Summary
Unità didattica Course full name
Laboratorio di Metodologia - Esperienze di Ricerca
Course ID number
2122-1-F5106P008-F5106P010M
Course summary SYLLABUS

Course Syllabus

  • Italiano ‎(it)‎
  • English ‎(en)‎
Export

Area di apprendimento

Area dell'apprendimento esperienziale

Obiettivi formativi

Conoscenza e comprensione

Sviluppare una conoscenza di diversi tipi di studi di psicologia tramite la partecipazione a studi sperimentali o indagini per 10 ore minimo

Contenuti sintetici

Programma esteso

Prerequisiti

Metodi didattici

Modalità di verifica dell'apprendimento

Testi di riferimento

Export

Learning area

Experiential learning

Learning objectives

Knowledge and understanding

Develop knowledge about different types of psychology studies through participation to experiments or studies for at least 10 hours

Contents

Detailed program

Prerequisites

Teaching methods

Assessment methods

Textbooks and Reading Materials

Enter

Key information

Field of research
NN
ECTS
2
Term
Annual
Activity type
Mandatory
Course Length (Hours)
10
Degree Course Type
2-year Master Degreee
Language
Italian

Staff

    Teacher

  • LM
    Lorenzo Montali
  • JR
    Juliette Richetin

Enrolment methods

Manual enrolments
Self enrolment (Student)

You are currently using guest access (Log in)
Policies
Get the mobile app
Powered by Moodle
© 2025 Università degli Studi di Milano-Bicocca
  • Privacy policy
  • Accessibility
  • Statistics